INTREBARI LIVRARE SI COMANDA

Termenul de livrare pentru produsele comercializate de catre magazinul klum.ro este cuprins intre 2-5 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc, respectiv 4-6 saptamani pentru produsele comercializate sub forma de precomanda. In cazul in care nu primiti produsele in termenul specificat va rugam sa ne contacti telefonic sau completand formularul de sesizari aici.

Toate comenzile prin intermediul magazinului nostru vin insotite de catre factura. Aceasta este trimisa electronic.

Exista posibilitatea de a nu functia sistemul automat de facturare. In acest context, va rugam sa ne contactati telefonic si/sau completand formularul de sesizari pentru a va trimite factura.

Comanda se poate anula numai in cazul in care produsele nu au fost predate curierului. Din sectiunea de client aveti posibilitatea sa solicitati anularea comenzii. Solicitarea ajunge la un manager de magazin pentru verificarea exacta a statusului. Acesta o sa aprobe sau nu anularea comenzii.

Comanda poate fi modificata doar telefonic daca aceasta nu a fost deja predata curierului.

In cazul in care lipsesc produse din colet si acestea au fost marcate pe comanda dvs. va rugam sa ne contactati telefonic si/sau sa completati formularul de sesizari in maxim 24-48 de ore de la primirea coletului.

Pentru o rapida solutionare a acestui scenarui va rugam sa ne contactati telefonic si/sau prin formularul de sesizari in maxim 24-48 de ore de la primirea coletului.

RETUR / INLOCUIRE PRODUS/E

Verifica daca produsul este eligibil pentru return aici si completeaza formularul de retur cel tarziu in a 14 zi calendaristica de la data primirii coletului. Produsele trebuie returnate in ambalajul original si fara urme de deteriorare. In caz contrar, KLUM isi asuma dreptul de a percepe taxe suplimentare.

In 14 zile calendaristice de la data primirii returului de catre magazinul klum.ro . Clientul are obligatia de a indica vanzatorului (klum.ro) contul bancar in care banii trebuie returnati.

Te rugam sa ne anunti telefonic si/sau sa completezi forumularul de retur in maxim 24-48 de ore de la primirea coletului.

ALTE INTREBARI

Daca comanda ta nu este finalizata, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp telefonic.

Daca comanda ta a fost finalizata, modificarea datelor de facturare presupune anularea facturii initiale si emiterea unei facturi noi. Acest lucru este posibil in aceeasi luna contabila si doar pentru facturi care depasesc suma de 500 RON.

Pentru refacturare completeaza urmatorul formular cu noile date de facturare. Te rugam sa mentionezi nr. facturii care trebuie stornata.

In functie de numarul de produse pe care doresti sa le comanzi se pot aplica reduceri. Te rugam sa ne contactezi telefonic sau pe office@klum.ro